Friday, June 9, 2023

Lola





Posle dva dana odmora na Kajmanskim ostrvima ušao sam u kancelariju i zatekao je potpuno razvaljenu, sa mojom čistačicom Lolom mrtvom na kauču, sa dva metka prostreljena kroz grudi. Potresen, popio sam tri bromazepama i jedno pivo, pa seo na stolicu pokraj razvaljenog stola. Moja čistačice Lola...tako divna osoba...neko će morati da plati za ovo, razmišljao sam dok sam pio pivo. Nisam tražio pomoć detektiva i Nataše, jer sam hteo sam da osvetim smrt Lole. Nekoliko dana sam patio i kad je sahrana završena na kojoj su se skupile mnoge svrake i pacovi, vratio sam se u kancelariju i okrenuo Ivanu, staru kurvu. Posle nekoliko trenutaka javila se.

-Znaš li ko je ubio Lolu?

-Ne smem da pričam preko telefona. Dođi kod mene.

Prekinula je vezu. Osećao sam neku zamku pripremljenu za mene, ubacio beretu u kaput i spustivši se stepenicama izašao na parking i pokrenuo dodge charger. Vozeći bulevarom revolucije primetio sam kako me prati crveni buick skylark. Primicao se velikom brzinom. Ubrzao sam i na vreme zakočio tako da je bjuik udario u kamion za prevoz hemijskih materija. Zaokrenuo sam i krenuo dalje do Ivane.

Stan je bio zatamnjen i zagušen. Ivana je prekrštenih nogu sedela na fotelji pušeći slim cigaretu. Sa zvučnika je treštao neki stoner rok.

-Pozdrav, Čede. Sedi. Žao mi je zbog Lole, sve ću ti objasniti.

-Radije ću stajati. Pričaj šta imaš.

-Lola je ukrala neki ford mustang koji je pripadao američkoj kompaniji za izvoz automobila u inostranstvo. Htela je da ga proda škaljarskom klanu, ali je došlo do nekog nesporazuma.

-Znaš li gde se nalazi ford mustang sada?

-U podzemnom parkingu kod skupštine.

-Hvala ti, Ivana.

-Nema na čemu.

Izašao sam iz stana i prilazeći dodge chargeru dva tipa su me okružila sa mašinkama. Nisam imao izbora nego da ih poslušam. Uveli su me u crni pontiac firebird.

-Odvedi nas do forda mustanga, rekao je jedan od mafijaša. Prilično tečno je govorio srpski. 

Rekao sam im lokaciju i kroz pola sata smo se spustili u podzemnu garažu. Ford Mustang je zaista bio tamo parkiran. Momci su izašli iz pontiaca i otključali Mustang. Iskoristio sam priliku i preuzeo pontiac, pokrenuo ga i kroz podzemni parking odvezao se tri sprata kroz izlaz. Jureći bulevarom momci u mustangu su me pratili. Na raskrsnici kod pravnog fakulteta je postavljena barikada, a među policijskim automobilima prepoznao sam jedan u kome su sedeli detektiv i Nataša. 

-Prođi slobodno, Čede, javila mi je Nataša kroz megafon.

Prošao sam barikadu i mustang se zabio u nju, okružen policajcima sa mašinkama. Bio je to specijalni odred 'Kobra'. Momci su brzo zaustavljeni.

Izašao sam iz pontiaca i susreo se sa detektivom i Natašom.

-Još si živ, Čede.

-Jesam. Kako ste saznali za sve ovo?

-Čede, uvek postavljaš glupa pitanja. Žao mi je Lole.

-Meni još više.

-Ove automobile ćemo zapleniti.

Vratio sam se do Ivaninog stana. Dodge Charger je još bio tamo. Bio je još jedan zadatak koji je trebalo izvršiti. Ušao sam u stan i našao Ivanu kako se sprema da izađe. Opalio sam joj šamar i bacio je na krevet, pa joj stavio lisice.

-Mnogo se dereš i vičeš, stara kurvo. Izdala si me.

-Izvini, Čede.

Izvukao sam bodljikavu žicu i ovio joj oko vrata.

-Ne znam zašto sam te uopšte spasio od Martinovića.

Ubrzo je izdahnula. Ostavio sam je na krevetu, izvukao žicu i lisice i spustio se liftom do parkinga. Dok sam se vraćao dodgeom, sve vreme mi je u glavi bila slika i sećanje drage Lole, najbolje žene koju sam znao, i koju su svi mrzeli.

No comments:

Post a Comment

George Sims - The Last Best Friend

Unusual crime novel about antiquarian Ned Balfour who finds out that his friend was murdered, and in unravelling of mystery gets skin deep i...