Monday, September 6, 2021

Nameštaljka







Probudio sam u 7 uveče. Bilo je hladno u mojoj sobi, i čuo sam kišu kako pada napolju. Ustao sam iz kreveta i otišao u kupatilo da se okupam. Vruća voda me je osvežila. Obukao sam se i izašao napolje na piće. U prizemlju jeftinog hotela gde sam odsedao pozdravio me je stari recepcioner. Mahnuo sam mu rukom i izašao napolje. Pored hotela se nalazio mali kafić gde sam često svraćao. Ušao sam unutra i seo za šank. Frenk barmen je stajao i čistio čašu. Gledao me je.

-Ćao, momak. Kao i obično?

-Da.

Sipao mi je piće pa sam popio. Zapalio sam cigaretu i bacio pogled po kafiću. Dva muškarca su sedela za stolom i pričala. Dovršio sam piće i vratio se nazad u hotel. Kad sam došao do mojih vrata, video sam devojku kako stoji pored. To je bila jedna od stanarki hotela. Imala je plavu kratku kosu i plave oči. Bila je obučena u crnu trenerku.

-Dobar dan, rekao sam.

-Dobar dan, htela sam da vas pitam da li imate šećera, meni je nestalo, a želim skuvati kafu.

-Imam šećer. Uđi.

Otvorio sam vrata i onda smo ušli u moju sobu. Izvukao sam teglu sa šećerom iz ormarića i sipao joj ga u kesu. 

-Hvala vam. Hoćeš kod mene malo na kafu?

-Može.

Otišli smo u njenu sobu koja se nalazila na kraju hodnika na drugom spratu. U sobi se nalazio jedan krevet i dve stolice, mali sto, tv i jedan ormar za garderobu. Bio je tu uređaj za kuvanje. Devojka je počela da sprema kafu a ja sam seo za stolicu. Prozori sobe su bili pokriveni zavesama. Primetio sam kako se zavesa pomera, a onda je iz nje izašao tip sa pištoljem u rukama.

-Ne mrdaj! Ako se pomeriš, dobićeš metak u grudi.

Nisam se mrdao. Pokušao sam da održim hladnokrvnost. Devojka se približila tipu i smeškala mi se u lice.

-Šta hoćete od mene?-pitao sam, iako mi je bilo jasno šta žele.

-Koliko para imaš kod sebe?-pitao je tip.

-Nemam ništa, možda 100 dinara najviše.

-Sad ćemo da vidimo. Idemo u tvoju sobu. Hajde.

Pošao sam ka mojoj sobi a tip je išao za mnom držeći cev pištolja pritisnut na moja leđa. Devojka je ostala unutra. Ušli smo u sobu i tip je počeo da pretura po mojim stvarima. Po grozničavosti njegovih pokreta sumnjao sam da je narkoman, i da mu je potrebna droga.

-Nemaš baš ništa, a?-pričao je dok je preturao moje stvari. 

-Pa imam nešto...ali malo...

Momak se izvrnuo i pogledao me u oči. Nije više preturao.

-Jel? Daj ovamo to.

Uzeo sam moju knjigu sa noćnog stočića i izvadio paketić sa praškom. Dao sam mu ga. Otvorio je paketić i liznuo.

-Mmm...dobro je ovo...

Seo je na stolicu i podvezao rukav košulje oko lakta. Onda je izvadio špric iz džepa i jednu zarđalu kašiku. Spustio je špric na sto i prosuo prašak na kašiku. Onda je upalio upaljač držeći ga ispod kašike pa se prašak rastvorio u sivkastu tečnost. Uzeo je špric i usisao drogu njime, pa je ušpricao u venu. Počeo je da se trese i drhti.

-Uh...šta je ovo...

-Prašak za ubijanje pacova, budalo-rekao sam mu i šutnuo ga u stomak. Pao je na pod. Uzeo sam njegov pištolj a njega sam zavezao oko stolice. Onda sam otišao kod one kučke. Uperio sam pištolj u nju i rekao joj da klekne. Otkopčao sam šlic i izvadio kurac. 

-Puši mi ga, kučko-rekao sam joj.

Devojka mi poče lizati kurac. Iskusno ga je gutala, prava mala narkomanska pušačica. Kad sam svršio po njenom licu, upucao sam je u čelo, pa se prosula po podu. Obrisao sam pištolj maramom i vratio se u moju sobu. Razmišljao sam šta da radim sa ovim tipom. Upucao sam i njega u glavu, pa sam ga odvukao kod devojke. Ponovo sam obrisao pištolj i stavio ga u njegovu ruku, da izgleda kao da je izvršio samoubistvo, pošto je prvo ubio devojku. Uzeo sam svoje stvari i sišao dole kod recepcionera da se odjavim iz hotela. Morao sam da ga probudim, jer je spavao kao zaklan. Onda sam izašao napolje i uhvatio taksi.


No comments:

Post a Comment

George Sims - The Last Best Friend

Unusual crime novel about antiquarian Ned Balfour who finds out that his friend was murdered, and in unravelling of mystery gets skin deep i...